Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Процедура досудового врегулювання спорів
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: (0512) 70 18 04, по e-mail: contact@mkgaszbut.com.ua або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:
Назва структурного підрозділу |
Прізвище, ім’я, по-батькові відповідальної особи, посада |
Телефон, години особистого прийому |
Коло питань, які перебувають в компетенції підрозділу |
Миколаївський відділ продажів |
Корзун Ганна Юріївна, начальник відділу
|
+38 063 248 06 22 вівторок 09:00-16:00
|
Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ |
Відділ продажів юридичним особам |
Борисова Наталія Валентинівна, начальник відділу
|
(0512) 30-18-04
щодня 9:00-17:00 |
Укладання з юридичними особами договорів на постачання природного газу та електричної енергії. Додаткових угод до Договорів. Формування планових обсягів постачання, ціни реалізації природного газу; проведення публічних закупівель природного газу. Складання та підписання актів приймання передачі газу. Погашення дебіторської та кредиторської заборгованості. Відключення, підключення, обмеження газопостачання споживачам-боржникам. |
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
Заяви побутових споживачів розглядається протягом 5 робочих днів, але якщо для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів – не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується уповноваженою особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються протягом 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.
У разі не вирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до НКРЕКП або суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу (електронна пошта: mykolayiv@nerc.gov.ua; (додаткова пошта nkrekp.mk@gmail.com);
телефон/факс +38 (044) 204-70-19) не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Оператора ГРМ, звернення необхідно надсилати до: Миколаївська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”, office.mk@grmu.com.ua, https://mk.grmu.com.ua/, +380 66 300 2888.